loading...
چیز هایی که باید بدانید
بهراد خادم حقیقیان بازدید : 108 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)
باز ی میدان جنگ (۳ Battlefield) در سال گذشته تحسین هر ۲ گروه منتقدان و بازیخور ها را به دست آورد. و با تائید رسمی خبر انتشار بازی Battlefield 4 در نوامبر سال آینده توسط فرانک گیبئا Frank Gibeau مدیر تولید شرکت الکترونیک آرتز EA مجدداً بر سر زبان ها افتاده است. باید دید بازی آن نصیب ما خواهد شد؟ اما به هر حال آنچه که فعال در دسترس است شایعات زیر است…
.
.
.
.
.
.
به ادامه ی مطلب بروید
بهراد خادم حقیقیان بازدید : 103 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)
شبکه سوم سیما دو سریال برای ماه رمضان، یک سریال برای دهه فجر و تعداد دیگری مجموعه الف، الف ویژه و طنز در حال ساخت و در مرحله پیش تولید دارد.
.
.
.
.
.
.
.
.
به ادامه ی مطلب بروید
بهراد خادم حقیقیان بازدید : 194 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)
قلعه‌نویی و جعفری در برنامه ورزش و مردم ناخواسته مبلغ قرارداد سرمربی تراکتورسازی را فاش کردند.
به گزارش جهان ؛ در برنامه صبح امروز ورزش و مردم، امیر قلعه‌نویی مهمان بود و در ابتدای صحبت‌هایش گفت که 300 میلیون تومان از تراکتورسازی طلب دارد.

در اواسط برنامه، سردار جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی روی خط آمد و بحث او با قلعه‌نویی در مورد پرداخت نشدن طلب بازیکنان بود که قلعه‌نویی می‌گفت تراکتورسازی هنوز 30 الی 40 درصد پول بازیکنان را نداده است اما جعفری می‌گفت آن‌ها فقط 20 درصد از قراردادها را پرداخت نکرده‌اند.

جعفری همچنین تاکید کرد که خود قلعه‌نویی تنها 20 درصد از قراردادش را نگرفته است.

با این حساب اگر 20 درصد از قرارداد قلعه‌نویی معادل 300 میلیون تومان بشود، با یک حساب و کتاب ساده می‌توان متوجه شد که قرارداد این مربی برای این فصل یک میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.
بهراد خادم حقیقیان بازدید : 164 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)

علی عطشانی از کلید خوردن اولین پروژه سه بعدی سینمای ایران با نام "آقای الف" در یازدهم خرداد خبر داد.نشست مطبوعاتی پروژه سینمایی "آقای الف" با حضور علی عطشانی کارگردان، سعید شرفی کیا تهیه کننده، حامد امرایی دستیار کارگردان و جمعی از خبرنگاران در دفتر بیتا فیلم برگزار شد.
.
.
.
.
.
.
.
بقیه را در ادامه ی مطلب بخوانید!
بهراد خادم حقیقیان بازدید : 145 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)
اپل آیفون ۴S خود را در ماه اکتبر ۲۰۱۱ عرضه کرد، به طور معمول اپل می بایست مدل بعدی تلفن همراه هوشمند خود را همچون روال سال های گذشته در ماه ژوئن یا جولای معرفی می کرد. ما انتظار داریم که اپل به جدول زمانبندی عرضه آیفون جدید خود وفا دار باشد که به این معنی است که آیفون ۵ در حدود ماه سپتامبر یا اکتبر امسال عرضه شود. خوب ظاهرا ممکن است این اتفاق کمی زودتر اتفاق بیفتد بر اساس گزارشات رسیده از یکی از کارخانه های فاکسکان “Foxconn” (کارخانه تولید محصولات اپل در چین)، یکی از خدمه این کارخانه به گزارشگر تلویزیون توکیو گفت که آنها در حال استخدام کارکنان جدید برای عرضه آیفون ۵ در ماه ژوئن هستند. با وجود درز اطلاعات عرضه آیفون ۵ توسط مردی در مقابل درب کارخانه تولید کننده این محصول، با این حال شخصاً اعتقاد دارم که باید برای دیدن آیفون جدید تا ماه سپتامبر یا اکتبر صبر کنیم.
بهراد خادم حقیقیان بازدید : 132 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)
همانطور که میدانید روز به روز به برپائی نمایشگاه بزرگ E3 نزدیک میشویم. یکی از لیست های درون غرفه های E3 نشان میدهد که EA نسخه جدیدی از عنوان Need For Speed را معرفی خواهد کرد.

پیش از این خود EA اعلام کرده بود که آن ها در حال کار بر روی نسخه جدیدی از این عنوان هستند اما تاکنون نامی از عنوان جدید برده نشده بود.

با توجه به خبرگزاری IGN، نام Need For Speed : Most Wanted درون لیست به بیرون درز کرده کمپانی EA به چشم میخورد.

بهراد خادم حقیقیان بازدید : 122 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)
کریم باقری در فیلم سه‌بعدی «آقای الف» به کارگردانی علی عطشانی بازی می‌کند.

به گزارش بانی فیلم کریم باقری در فیلم سه‌بعدی «آقای الف» به کارگردانی علی عطشانی بازی می‌کند.


این فوتبالیست سابق تیم ملی و پرسپولیس که پیش از این در چند سکانس سریال «در مسیر زاینده رود» (حسن فتحی) بازی کرده قرار است در «آقای الف» نیز جلوی دوربین برود.

این فیلم با تکمیل فهرست عوامل بزودی جلوی دوربین می‌رود. داستان «آقای الف» که اولین پروژه سه‌بعدی ایرانی است در مورد یک مدیر موفق است که متوجه می‌شود تا 40 روز دیگر فوت خواهد کرد و این مسئله زندگی وی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. پیش از این حضور فرزاد حسنی و آنا نعمتی به عنوان بازیگران اصلی قطعی شده بود.
بهراد خادم حقیقیان بازدید : 135 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)
پنجشنه شب اکران فیلم اکشن و کمدی "مردان سیاه پوش 3" آغاز شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، بعد از گذشت یک دهه از آخرین باری که مردان سیاه پوش در قسمت دوم از این سری فیلم ها زمین را از شر بیگانگان فضایی نجات دادند فیلم اکشن و کمدی "مردان سیاه پوش 3 " از پنجشنبه شب اکران خود را آغاز کرده و در نخستین نیمه شب اکران محلی خود بیش از یک میلیون دلار فروش داشته است.
.
.
.
.
.
.
به ادامه ی مطلب بروید!

تعداد صفحات : 49

درباره ما
سلام. به وبلاگ من خوش اومدین.تو این وبلاگ قراره که به موضوع های مختلفی پرداخته بشه و اهداف سیاسی و از این جور چیزا نداره. در ضمن تو نظر سنجی های این وبلاگ شرکت کنید و نظرات با ارزشتون رو برای من بگذارید. ممنونم.امید وارم از این وبلاگ لذت ببرین. "دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست،اسراف محبت است." «دکتر علی شریعتی» بهراد خادم حقیقیان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین گیم خارجی کدام هستند؟
    معرفی به دوستان
    نام شما :
    ايميل شما :
    نام دوست شما:
    ايميل دوست شما:

    Powered by 20Tools
    پَ نَ پَ
    حقیقت......!
    ارتور شوپنهاورد در مورد حقیقت چنین میگوید:

    هر حقیقت از ۳مرحله میگذرد:

    ۱-ابتدا به مسخره گرفته میشود.


    ۲-سپس به شدت با ان مخالفت میشود.


    ۳-و در نهایت همه ادعا میکنند که ان یک چیز بدیهی و اشکار بوده است!


    ((در طول تاریخ همواره وقتی کسی روشنگری کرده با مخالفت و تمسخر و حتی توهین مواجه شده این تکرار رفتار جاهلان تاریخ است و حکایت وبلاگ ما هم چنین است......))

    آمار سایت
  • کل مطالب : 487
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1031
  • آی پی امروز : 204
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 310
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 536
  • بازدید ماه : 536
  • بازدید سال : 35,361
  • بازدید کلی : 335,964
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    مترجم سایت