loading...
چیز هایی که باید بدانید
بهراد خادم حقیقیان بازدید : 591 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

رسانه ملی طی چند سال اخیر با راه اندازی شبکه های مختلف و گسترش آنتن های دیجیتال سعی دارد وضعیت فعلی صداوسیما را چه از لحاظ کمّی و چه از لحاظ کیفی ارتقاء بخشد. افتتاح شبکه های خبری العالم، پرس تی وی و شبکه های I-Film، نمایش، مستند، شما و اخیرا نیز شبکه بازار همگی دلایلی است که نشان می دهد صداوسیما تمام همّ خود را جزم کرده است تا رضایت نسبی مخاطبانش را بدست آورد. هرچند راه اندازی شبکه های جدید باعث غفلت نسبی مسئولان از شبکه های ملی یک و دو پنج و ... شده است اما امیدواریم با مرور زمان برنامه های شبکه های سابق نیز به روال و کیفیت سابق باز گردد.

بهراد خادم حقیقیان بازدید : 777 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

ایسنا: مديركل پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي سازمان بهزيستي كشور گفت: شيوع هرزه‌گردي در اينترنت بالاست و حتي مشاهده مي‌شود، افرادي كه براي انجام كارهاي ديگري به اينترنت مراجعه مي‌كنند، سري هم به سايت‌هاي مستهجن مي‌زنند كه اين موضوع آمار بازديد از اين سايت‌ها را فوق‌العاده افزايش داده است.

دكتر فرهاد اقطار در پنل "پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي نوپديد" در دومين روز جشن ملي توانمندسازي، با اشاره به علل بروز اعتياد در كشور گفت: پژوهشي كه در اين زمينه انجام شد، نشان مي‌دهد، بر خلاف تصورات اوليه، لذت طلبي، كنجكاوي و اختلالات رواني بيشترين دلايل شيوع اعتياد در سنين جواني و نوجواني را تشكيل مي‌دهند.

بهراد خادم حقیقیان بازدید : 283 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

یک روزنامه صهیونیستی در مطلبی درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد که 35 نفر از تیم مبارزات انتخاباتی باراک اوباما از یهودیان سرشناس این کشور هستند.

به گزارش مهر، روزنامه جروزالم پست نوشت در فهرست روسای ستادهای انتخاباتی اوباما برای انتخابات ریاست جمهوری، چند یهودی سرنشان از جمله "رام امانوئل "رئیس سابق کارکنان کاخ سفید و فرماندار فعلی شیکاگو و همچنین "پنی پریتزگر" وارث هتل معروف Hyatt  حضور دارند.

همچنین در بین این 35 نفر از یهودیان سرشناس، سناتور مایکل بنت از کلرادو ، جان شاکوفسکی عضو مجلس نمایندگان از ایلیویز، و سناتور "راس فاینگلد" سناتور سابق از ویسکانسین و همچنین "مارک بنیوف" تاجر معروف و "آلن سولوو" رئیس سابق "روسای کنفرانس سازمان های بزرگ یهودی" [لابی معروف در کاخ سفید] حضور دارند.

این روزنامه همچنین نوشت است که سولوو از اعضای کمیته مالی اوباما در انتخابات سال 2008 نیز بوده است.

وی یکی از هواداران و حامیان قدرتمند اسرائیل و سیاستهای ضد ایرانی است
بهراد خادم حقیقیان بازدید : 432 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)
چقدر به غنی بودن محتوای داستانی بازی اهمیت می‌دهید؟ این جمله‌ای است که با بازی کردن این نسخه، بدون شک به آن پاسخ "خیلی زیاد!" خواهید داد. نویسنده‌ی بازی David S. Goyer همان نویسنده‌ی فیلم فوق العاده‌ی The Dark Knight است. تا به حال سری CoD به جنگ جهانی و جنگ‌های مدرن می‌پرداخت و چندان به داستان در بازی اهمیت داده نمی‌شد که در واقع مسئله‌ی خیلی مهمی هم در این نوع بازی‌ها به شمار نمی‌آید، چرا که در میان جنگ، داستانی وجود ندارد. اما چه خواهد شد اگر که همه‌ی زیبایی‌های نسخه‌های قبل به علاوه‌ی داستانی زیبا، پیچیده و درگیر کننده را با هم بی‌آمیزند؟
بهراد خادم حقیقیان بازدید : 391 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

بررسی شخصیت های انیمیشن خانواده سیمپسون (ماسونی ترین انیمیشن در جهان):

در این مقاله به بررسی اجمالی شخصیت های این انیمیشن پرطرفدار  می پردازیم که این انیمیشن در سال های نه چندان دور لقب طولانی ترین سال جهان را نیز از آن خود کرده است

( البته در این انیمیشن نماد گرایی به فراوان پیدا می شود که ما از  آوردن این نماد ها در این مقاله خودداری کرده ایم )

بهراد خادم حقیقیان بازدید : 347 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

دختر نوجوان در شبکه فارسی وان: چرا موهای قشنگم را بپوشانم؟

 

نگاهی به محتوای سریال هایی که از شبکه های ماهواره‌ای فارسی زبان پخش می شود به خوبی نشان می دهد  چطور این شبکه ها زن ایرانی مسلمان را آماج حملات اعتقادی خود قرار می دهند!؟

 

برادر گرامی! لطفاً عضو شو تا بتونی کل مطلبو بخونی!!!!!!!!!!

بهراد خادم حقیقیان بازدید : 361 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

مقام معظم رهبری: ((بازی های رایانه ای شوالیه های مجازی قدرتمند و جذاب ناتوی فرهنگی وجنگ صلیبی غرب تبدیل شده اند ودر حال تخریب وتغییر تدریجی ارزش ها وهنجار های انقلاب اسلامی و جهان اسلام هستند . )) این شوالیه های رایانه ای در جنگ های صلیبی قرن جدید بدون هیچ حساسیتی تا عمق خانه هایمان نفوذ کرده اند و مادر بی خبری با آغوشی باز به استقبال آن ها رفته ایم وحتی در حال پرداخت هزینه ی مالی حضورشان هستیم!

بهراد خادم حقیقیان بازدید : 393 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

 

پس از جریاناتی که چندی پیش و با کلی برنامه ریزی در یکی از دانشگاه ها پیش آمد و از آنجا که  با تمام تلاشهای مذبوحانه ای  که صورت گرفت نتیجه کاملا بر عکس شد و جلسه در کمال نشاط و شور و شعور برگزار شد ، در اقدامی شنیع و پلید , و در ادامه تکه تکه نمودن صحبت های حقیر و گزینشی برخورد نمودن با آن و مناقشه لفظی ، سعی شد تا بنده را در مقابل نظام قرار دهند و از این طریق مرا حذف کنند تا بتوانند جریان دشمن شناسی کشور را به قهقرا بکشانند.

بهراد خادم حقیقیان بازدید : 202 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

رییس دادگاه عالی شرعی قدس درباره نقشه رژیم اشغالگر جهت تخریب مسجد الاقصی با زلزله مصنوعی هشدار داد.

به گزارش شبکه العالم، "یوسف ادعیس" تأکید کرد: الاقصی به دلیل تهدیدهای رژیم اشغالگر و شهرک نشینان، وارد مرحله ای بسیار خطرناک شده است.
وی افزود: ریزش ها و ترک های مکرر منازل شهروندان در بخش قدیمی شهر قدس و فرو ریختن بخشهایی از مسجد عین سلوان، و ایجاد تفریح گاه های توراتی در بخش جنوبی مسجد الاقصی، مقدمه ای برای نابودی کامل مسجد الاقصی است.
ادعیس گفت: تحرکات و فعالیتهای محرمانه و فشرده ای در این روزها بین سران صهیونیستی و خاخام ها برای هماهنگی با دستگاه نظامی صهیونیستی جهت برنامه ریزی تخریب کامل مسجد الاقصی درجریان است.
ادعیس هشدار داد: رژیم اشغالگر تصمیم دارد با ایجاد زلزله ای مصنوعی مسجد الاقصی را ویران کند، بویژه آنکه این رژیم اکنون اطراف پایه های اصلی این مسجد را تخلیه کرده، و تونلهایی زیر این مسجد حفر کرده است.
بهراد خادم حقیقیان بازدید : 257 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

رخی محافل در ترکیه ضمن انتقاد از نماد جدید لیره ترک، واحد پول این کشور، از وجود برخی نشانه های اسرارآمیز فراماسونی در این نماد خبر دادند.
فارس: به دنبال معرفی نماد جدید لیره ترک، واحد پول ترکیه از سوی اردوغان نخست وزیر این کشور که روز گذشته با برگزاری مراسمی در بانک مرکزی ترکیه صورت گرفت، برخی محافل این کشور از نماد واحد پول شان انتقاد کردند.

در حالی که برخی کارشناسان نماد جدید لیره ترک را به نماد واحدهای پولی نظیر دلار و یورو تشبیه کردند، برخی دیگر نیز این نماد را از تشابه نماد جدید لیره ترک با نماد درام واحد پول ارمنستان سخن راندند.

در این میان انتقادی که بیش از همه در مورد نماد جدید لیره ترک جلب توجه می کرد، وجود برخی نشانه های اسرارآمیز در این نماد بود. یکی از نشانه های به کار رفته در نماد جدید لیره ترک "دو خط موازی" است که در برخی دیگر از نمادهای پولی نظیر دلار، یورو، ین، روپیه و وون به چشم می خورد و به عنوان یکی از نشانه های مورد استفاده فرقه فراماسونی شناخته می شود.

دو خط موازی در فرقه فراماسونی به عنوان مهم ترین نشانه در رتبه سی و سوم این فرقه محسوب می شود. این نماد همچنین در فرقه مرموز "شوالیه های معبد" و نیز در "صلیب لورین" (Loraine) نیز دیده می شود. این صلیب از سوی مارشال دوگل به عنوان نماد "جنبش مقاومت فرانسه آزاد" استفاده شده بود.

بهراد خادم حقیقیان بازدید : 175 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)


نمایشگاه (GamesCom 2010) از ۱۸ تا ۲۲ آگوست مصادف با ۲۷ لغایت ۳۱ مرداد ماه سال جاری در شهر کلن کشور آلمان برگزار شد. این نمایشگاه یکی از سه نمایشگاه مطرح بازی های رایانه ای در سطح جهان به شمار می آید.
بازی های گرشاسپ،رویین تنی،سیاره میترا،آسمان دژ،میرمهنا،سیاوش،قلب سیمرغ،گاندو،طلای سیاه در این دوره از برگزاری نمایشگاه معرفی شدند.


دکتر بهروز مینایی مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای نیز در حاشیه این دوره از برگزاری نمایشگاه به سخنرانی پرداخت. در این نمایشگاه که بزرگترین نمایشگاه بازی های رایانه ای اروپا به شمار می رود نمایندگان تجاری انگلستان، آلمان، ایتالیا، رومانی، فرانسه با ابراز شگفتی از پیشرفت کمی و کیفی محصولات تولید کنندگان ایرانی در این عرصه خواستار حضور بازی های ایرانی در بازار های اروپا شدند.

در این نمایشگاه موسسات مختلفی همچون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، موسسه رسانه و شرکت های رسانا افزار شریف، فن افزار شریف، فناوری نوآوران الکترونیک یارا، هنرهای پویا، آریا صنعت تخیل، سینادیتا، موسسه حور و توسعه گران شبیه ساز حضور داشته و نزدیک به۲۰ بازی رایانه ای ایرانی به نمایش گذاشته شد.

بهراد خادم حقیقیان بازدید : 164 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

Gamescom 2011 نیز به پایان رسید و بازی های بسیاری از شرکت های مختلف معرفی شدند. در این نمایشگاه که هر ساله در آلمان برگزار میشود، شرکت های بازی سازی، جدیدترین تصاویر و پیش نمایش ها، از بازی های خود را در معرض دید مخاطبین قرار می دهند و Gamescom همانند نمایشگاه E3، به محصولات سرگرمی و بازی های رایانه ای اختصاص دارد. لیست زیر که برگرفته از سایت رسمی Gamescom است، عنوان هایی که امسال توسط شرکت های نام برده شده، معرفی شدند، دیده میشود.


بهراد خادم حقیقیان بازدید : 304 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)
مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها با بیان جزئیات افزایش یارانه نقدی هر ایرانی، گفت: این مبلغ در حسابهای مردم زودتر واریز شده است اما غیر قابل برداشت خواهد بود.
به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، بهروز مرادی با اعلام این خبر افزود: این مبلغ تا زمان اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها قابل برداشت نخواهد بود.
بهراد خادم حقیقیان بازدید : 173 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

از روز گذشته که خبر حکم ممنوع الخروج بودن و 45 ضربه شلاق برای احمد رضا عابدزاده دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران در خروجی خبرگزاری های داخلی قرار گرفته است ، رسانه های مختلف بین المللی نیز به آن پرداخته اند و احتمالا در روز های آینده این خبر انبوهی از تولید اخبار این رسانه ها را به خود اختصاص خواهد داد.
بهراد خادم حقیقیان بازدید : 154 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

 مسابقات قوی ترین مردان ایران در کیش در حالی با حرف و حدیث های فراوان به پایان رسیده، که اخبار دریافتی از درگیری شدید میان برگزار کنندگان اصلی این مسابقات خبر می دهد. 

بهراد خادم حقیقیان بازدید : 171 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

 یک منبع آگاه در تلویزیون در گفت و گو با انتخاب، با بیان اینکه "احتمال عدم حضور علیخانی مقابل دوربین در برنامه های زنده" قوت گرفته، اعلام کرد که علیخانی از سوی مسئولین تلویزیون توبیخ شده است 

بهراد خادم حقیقیان بازدید : 132 یکشنبه 06 فروردین 1391 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبای شاهین آرین با نام چجوری بگم با 3 کیفیت متفاوت . . .

 l ترانه سرا : حمیدرضا نصرالهی - تنظیم کننده : فربد یزدانفر - تیتراژ برنامه با ما اینجا شبکه تهران l

شاهین آرین



بهراد خادم حقیقیان بازدید : 122 یکشنبه 06 فروردین 1391 نظرات (0)

آهنگ جديد و فوق العاده زيبا و شنيدني استاد معين به نام راز خلقت با 2 کیفیت متفاوت . . . 

 l 
اجراي زنده در برنام هشبي با انوشيروان روحاني به همراه اجراي زنده ي آهنگ هوس l

l آهنگساز : استاد انوشيروان روحاني l

معین

بهراد خادم حقیقیان بازدید : 146 یکشنبه 06 فروردین 1391 نظرات (0)
فرق بزرگی که کنسرت‌های مازیار فلاحی با بقیه کنسرت‌ها دارد این است که لحظه به لحظه برنامه‌هایش همیشه پر است از لحظات و احساسی دل انگیز که برخلاف اکثر برنامه‌های پاپ خبری از جیغ و دادهای آزار دهنده سالن نیست و همه ترجیح می‌دهند در سکوتی لذیذ از این لحظات عاشقانه لذت ببرند. 


http://www.musicema.com/images/pgimg_image15_1_4939.jpg
بهراد خادم حقیقیان بازدید : 137 یکشنبه 06 فروردین 1391 نظرات (0)

فارس:‌ رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از مجروح شدن چهار سرنشین یک خودرو پژو در اثر برخورد با یک شتر خبر داد.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات استان قم، محمد جواد باقری با بیان اینکه امروز جاده‌های استان، وضعیت خوبی داشتند اظهار داشت: خوشبختانه روز گذشته شاهد فضای امنی در جاده‌های سطح استان بودیم و تنها سه سانحه رانندگی موجب شد تا حدودی این آرامش از بین برود.
بهراد خادم حقیقیان بازدید : 155 یکشنبه 06 فروردین 1391 نظرات (0)
تهیه‌کننده "قلاده‌های طلا" گفت: این فیلم در استان‌ها با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان روبرو شده‌است و می‌تواند با شکستن رکورد فروش در گیشه‌ها پرفروش‌ترین فیلم سال 91 شود.

محمد خزاعی به خبرنگار مهر گفت: فیلم "قلاده‌های طلا" در رقابت با دیگر فیلم‌ها در شهرستان‌ها در راس جدول قرار دارد. البته در تهران هم وضعیت به همین شکل است. روزهای ابتدایی فروردین همه فیلم‌های روی پرده تقریبا مخاطب کمتری نسبت به این فیلم داشتند که البته به دلیل دیدارهای نوروزی طبیعی است.
بهراد خادم حقیقیان بازدید : 208 یکشنبه 06 فروردین 1391 نظرات (0)

'عبدالحفیظ اریش' مربی تیم فوتبال لیبی با بیان اینكه بازی 'ایمون زاید' بازیكن لیبیایی تیم پرسپولیس ایران، 'فوزی العیساوی' سرمربی تیم فوتبال این كشور را تحت تاثیر قرارداده است،گفت:نام این بازیكن در لیست دعوت شدگان به اردوی آماده سازی تیم لیبی قرار دارد.
    1391/01/05 - 12:57

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از سایت عرب اسپورت ،'اریش' در برنامه ورزشی كه از شبكه تلویزیونی 'لیبی الاحرار' پخش شد از بازگشت زاید به تیم ملی لیبی پس از درخشش این بازیكن در لیگ قهرمانان آسیا با تیم پرسپولیس ایران خبرداد.
بهراد خادم حقیقیان بازدید : 149 یکشنبه 06 فروردین 1391 نظرات (0)


 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی كشور گفت: در مرحله نخست تعطیلات نوروز امسال بیشترین وقوع تصادفات رانندگی در كشور واژگونی خودرو بوده است.
    1391/01/05 - 12:58

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار 'اسكندر مومنی' روز شنبه در سفر به لرستان با تشریح وضعیت جاده های كشور از نظر تردد مسافران نوروزی اظهار داشت: 39 درصد حوادث رانندگی در این مدت واژگونی خودرو بوده است.

بهراد خادم حقیقیان بازدید : 99 شنبه 05 فروردین 1391 نظرات (0)


شرکت اینترنتی یاهو از گردانندگان شبکه اجتماعی فیس بوک به اتهام سرقت ایده هایش شکایت کرد.
به گزارش شبکه یورونیوز، بنا بر شکایتی که وکلای شرکت یاهو علیه فیس بوک در یکی از دادگاههای کالیفرنیا مطرح کرده اند، فیس بوک در ده مورد از جمله شیوه انتشار آگهی های تبلیغاتی، فرستادن پیام یا نمایش مطالب جدید در این شبکه های اجتماعی از ایده های یاهو بهره برده است.
فیس بوک و یاهو بر سر تبلیغات اینترنتی با یکدیگر رقابت دارند.
این شکایت در حالی مطرح می شودکه فیس بوک خود را برای ورود به بازار بورس آماده می کند. 

بهراد خادم حقیقیان بازدید : 89 شنبه 05 فروردین 1391 نظرات (0)

شاید شما هم همانند بسیاری دیگر کنجکاویتان گل کرده و بخواهید سر از سر این ماجرا  در بیاورید.

خوب ، شاید با خواندن این مطلب کمی  دل زده شده و بگویید که تمامی این مطالب بی ربط است ، ولی باید بدانید که من چیزی جز واقعیات را نمینویسم!

بنابراین به ادامه یمطلب بروید...............

بهراد خادم حقیقیان بازدید : 177 شنبه 05 فروردین 1391 نظرات (0)

این بار می خواهیم در مورد موس و کیبورد های وایرلس بحث کنیم تا ببینیم خوب هستند یا نه؟ به درد می خورند یا نه؟ اشکالاتی داند یا نه؟ و ازهمه مهم تر ،آیا میتوان با نوع از موس و کیبورد ها گیم بازی کرد؟!!

اگر مایل به فهمیدن این موضوع هستید،به ادامه ی مطلب بروید.......

بهراد خادم حقیقیان بازدید : 139 شنبه 05 فروردین 1391 نظرات (0)

من مطمئن هستم بسیاری از کسانی که این گیم را بازی کردند و به اتمام رساندند،گفتند که:«یعنی چه؟»]ما که چیزی نفهمیدیم[ شاید بعضی ها چیز هایی را متوجه شده باشند و باید بدانند که  اصل ماجرا با چیزی که آن ها فکر میکنند متفاوت است.

بهراد خادم حقیقیان بازدید : 138 شنبه 05 فروردین 1391 نظرات (0)

شاید شما نیز همانند من یک روزی فکر میکردید که 1000 نفر علاف می نشینند پشت کامپیوتر و از صبح تا شب فقط  سایت فیلتر می کنند!

اول باید بگویم که چنین چیزی امکان ندارد ، چون این همه آدم اگر حتی دو روز پشت کامپیوتر آن هم به مدت 24 ساعت بنشینند،دیوانه می شوند! پس سوال اینجاست، پس چرا روزانه این همه سایت فیلتر می شوند؟

بهراد خادم حقیقیان بازدید : 147 شنبه 05 فروردین 1391 نظرات (0)

"رضا صادقی" که از خوانندگان نامدار ایرانی است و توانسته است که دل بسیاری از جوانان را به دست آورد و با عصا راه میرود* همیشه جامه ی مشکی بر تن دارد و می گوید که دلایل بسیاری برای این کار دارد ولی در یکی از برنامه های کانال ایرانیان (برنامه ی مترونوم) دلیل جالبی در مورد این کارش دارد که می خواهم آن را برای شما بنویسم!

بهراد خادم حقیقیان بازدید : 105 شنبه 05 فروردین 1391 نظرات (0)

تا کنون  در مورد فیس بوک بحث کرده ایم حالا هم کمی در مورد گوگل پلاس بحث کمیم.

Google plus شبکه ی اجتماعی سایت گوگل است که در سال 2011توسط این شرکت ایجاد شده است. اگر از همین حالا یک اکانت در G-Mail (جی-میل:گوگل میل یا سرویس ایمیلی شرکت گوگل است.) برای خود ایجاد کنید ، این شرکت به طور اتوماتیک یک اکانت در Google plus ایجاد می کند.

بهراد خادم حقیقیان بازدید : 129 شنبه 05 فروردین 1391 نظرات (0)

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که نیازمند یک قالب یا اسکریپت خاص باشید و ندانید از کجا پیدا کنید!

من می خواهم در این قسمت چند تا از این وبسایت های مفید را معرفی کنم!

بهراد خادم حقیقیان بازدید : 140 شنبه 05 فروردین 1391 نظرات (0)

فیس بوک یک شبکه ی اجتماعی گسترده است که بنا به دلایلی مانند فعالیت گروه های ضد انقلاب، این سایت در ایران فیلتر می باشد

سایت گوگل به این شبکه ی اجتماعی که در سال 2006 به وجود آمده است امتیاز 10را داده است که به نوبه ی خود امتیاز بزرگیست!چون سایت های بزرگ دیگری مانند ویکی پدیا (دانشنامه ی آزاد )دارای امتیاز  9 هستند!

این سایت توسط یک نوجوان 19 ساله اداره می شود. جالب است بدانید که این جوان 19 ساله هم اکنون ثروتمند ترین جوان دنیاست!

تعداد صفحات : 13

درباره ما
سلام. به وبلاگ من خوش اومدین.تو این وبلاگ قراره که به موضوع های مختلفی پرداخته بشه و اهداف سیاسی و از این جور چیزا نداره. در ضمن تو نظر سنجی های این وبلاگ شرکت کنید و نظرات با ارزشتون رو برای من بگذارید. ممنونم.امید وارم از این وبلاگ لذت ببرین. "دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست،اسراف محبت است." «دکتر علی شریعتی» بهراد خادم حقیقیان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین گیم خارجی کدام هستند؟
    معرفی به دوستان
    نام شما :
    ايميل شما :
    نام دوست شما:
    ايميل دوست شما:

    Powered by 20Tools
    پَ نَ پَ
    حقیقت......!
    ارتور شوپنهاورد در مورد حقیقت چنین میگوید:

    هر حقیقت از ۳مرحله میگذرد:

    ۱-ابتدا به مسخره گرفته میشود.


    ۲-سپس به شدت با ان مخالفت میشود.


    ۳-و در نهایت همه ادعا میکنند که ان یک چیز بدیهی و اشکار بوده است!


    ((در طول تاریخ همواره وقتی کسی روشنگری کرده با مخالفت و تمسخر و حتی توهین مواجه شده این تکرار رفتار جاهلان تاریخ است و حکایت وبلاگ ما هم چنین است......))

    آمار سایت
  • کل مطالب : 487
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1031
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 142
  • بازدید سال : 34,967
  • بازدید کلی : 335,570
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    مترجم سایت