loading...
چیز هایی که باید بدانید
بهراد خادم حقیقیان بازدید : 136 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)
Black OpsII
با اطمینان کامل می توان به این موضوع اشاره کرد که سری Call of Duty پرطرفدارترین بازی های موجود در بازار هستند و هیچ بازی دیگری را نمی توان در نزدیکی این عنوان مشاهده کرد. پس از سر و صداهای زیاد، سرانجام بازی Call of Duty: Black Ops II معرفی شد. بازی ای که همه می دانستیم امسال راهی بازار می شود، اما باز هم همه دوست داشتیم حدس هایی درباره آن بزنیم و شایعه پراکنی کنیم. در همین ابتدای کار اطلاعات خوبی از این بازی منتشر شده که در این مطلب سعی کردیم تمام آن را در اختیار شما قرار بدهیم.

.
.
.
.
.
.
بقیه را در ادامه ی مطلب بخوانید
بهراد خادم حقیقیان بازدید : 140 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)
در این چند سال اخیر، بازی های ایرانی تنها با سوژه های تاریخی معنا پیدا کرده و جای بازی هایی با موضوعاتی مدرن به شدت در بازار احساس می شد. "مبارزه در خلیج عدن" از اولین بازی هایی است که در زمان حال اتفاق می افتد و بازیکنان در نقش سربازانی از نیروی دریای کشور عزیزمان به مأموریت های مختلف می روند. به تازگی موفق شدیم که سری به استودیوی "آمیتیس بازی رایان" بزنیم و به این بازی نگاهی از نزدیک بیندازیم. در ابتدا باید از آقای شاهین صیاد حقیقی رئیس این استودیوی بازیسازی تشکر ویژه ای داشته باشیم که وقتشان را در اختیار ما قرار دادند و بازی را به ما نشان دادند و توضیحاتی را هم برای ما بازگو کردند.
.
.
.
.
.
تریلر +توضیحات در ادامه ی مطلب!
بهراد خادم حقیقیان بازدید : 123 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)
سرانجام بعد از غیبت طولانی مدت جدید‌ترین آلبوم مهدی مقدم توسط شرکت فرهنگی هنری «آوای مهر میهن» نشر و توسط شرکت «آسیا» تا ۱۰ خرداد ماه پخش خواهد شد.
.
.
..

..
.
.
.
.
.
بقیه را در ادامه ی مطلب بخوانید!
بهراد خادم حقیقیان بازدید : 271 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)
بهراد خادم حقیقیان بازدید : 136 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)
رضا صادقی متولد یک روز تابستانی (بیست و پنج مرداد هزارو سیصدو پنجاه و هشت) بندر عباس در یک خانواده اصیل ایرانی و معتقد رشد کرد و جهان را از مفاهیم کتابهای اسمانی یاد گرفت،خواندن را از زمزمه های قران شروع کرد و ماندن را از بنام خدا اشنایی او با موسیقی بطور اتفاقی در سن 16 سالگی صورت گرفت ، و ایده الهای موسیقایی او جنس موزیکی از نوع احساس نزدیک می بود. پس از اشنایی با سبکهای مختلف تصمیم به ابداع روشی بنام خود کرد در یک برهه زمانی با قرار گرفتن در مقوله های عاطفی برای مدتی از موزیک به دور ماند اما با اراده خاص و اصالتی خاص تر از اراده جامعه عمل را قدرتمند تر بر تن کرد و به رنگ مقدس مشکی در زمان خاص و در روزهای تنگنای عدم پذیرش موسیقی ثابت قدم به اعتقادهای قدرتمند خویش پایبند ماند در برهه زمانی خاص و پس از بازگشت به فضای موسیقی بعد از 2 سال دوری وانزوای کودکانه با قدرت وارد صحنه شد و پرچمی را برای عشق ، لطافت ، صداقت و مردم داری بالا برد به نام مشکی !
.
.
.
.
.
..
.
بقیه در ادامه ی مطلب
بهراد خادم حقیقیان بازدید : 119 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)
محسن قرائتی
حجت الاسلام قرائتی بر لزوم فراگیری دوره های ویژه بیان تفسیر از سوی ائمه مساجد تأکید کرد و با انتقاد از تعطیلی حوزه ها در تابستان و عدم بهره برداری از ظرفیت 20 هزار طلبه در این ایام گفت: یکی از رمزهای توفیق بنده این بوده که در عین خواندن درسهای حوزه، به حرف حوزه گوش ندادم و در طول 50 سال طلبگی یک تابستان را تعطیل نکردم.
بهراد خادم حقیقیان بازدید : 161 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)

یکی از رشته‌های پرطرفدار و همگانی ورزشی، ایروبیک است. این روزها وقتی به یک باشگاه می‌روی، ساعت‌های ایروبیک بیشتر از بقیه رشته‌هاست و مربی‌های ایروبیک بیشتر از بقیه مربی‌ها هستند

ورزش آیروبیک، ورزش و فعالیتی است که بتواند تپش قلب فرد را افزایش دهد. ورزش ایروبیک، دستگاه تنفسی و قلب را قوی می کند. بسته به قدرت بدنی، هر شخص می تواند مدت طولانی تر و تمرینات سنگین تری انجام دهد تا سریع تر به وضعیت مطلوب برسد.

.

.

.

.

.

بقیه را در ادامه ی مطلب ببینید!

بهراد خادم حقیقیان بازدید : 146 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)
به گزارشمنطقه آزاد، حسینی در همایش «رد پای خدا» که با حضور عوامل سریال« شوق پرواز» برگزار شد، ‌عنوان کرد:‌ «شهدا نمونه‌هایی از عشق‌بازی خداوند با بشر هستند، آنجایی که خدا در حدیث قدسی خود را خونبهای شهید می‌داند، برترین‌ها را برای یک فرد به وجود می‌آورد.» وی اضافه کرد:‌ «من به عنوان یک بازیگر افتخار می‌کنم که در نقش فردی همچون شهید بابایی کار کردم و این برای من افتخاری است که بتوانم ایشان را به مردم معرفی کنم.»

حسینی عنوان کرد:‌ «الگوی من برای زندگی پس از شوق پرواز، تنها این جمله است که خداوندا چگونه زیستن را به من بیاموز؛‌ چگونه مردن را خودم خواهم آموخت.»
بهراد خادم حقیقیان بازدید : 111 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)
مدال افتخار
در این نسخه همانند نسخه قبل، شما باز هم در نقش سربازان جوخه Tier 1 قرار می گیرید. تفاوت این است که این سربازها اینبار از تمام دنیا هستند و فقط آمریکایی نیستند. یک فاجعه بین المللی باعث شده که آن ها خیلی وسیع تر با هم کار کنند و تمام کشورها را درگیر این فاجعه کرده و به قولی تم بین المللی به بازی داده است.یکی دیگر از مواردی که Warfighter به آن تکیه کرده، سندیت و واقعی بودن است.
.
.
.
.
.
برای خواندن بقیه ی مطلب و مشاهده ی تریلر به ادامه ی مطلب بروید!

تعداد صفحات : 49

درباره ما
سلام. به وبلاگ من خوش اومدین.تو این وبلاگ قراره که به موضوع های مختلفی پرداخته بشه و اهداف سیاسی و از این جور چیزا نداره. در ضمن تو نظر سنجی های این وبلاگ شرکت کنید و نظرات با ارزشتون رو برای من بگذارید. ممنونم.امید وارم از این وبلاگ لذت ببرین. "دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست،اسراف محبت است." «دکتر علی شریعتی» بهراد خادم حقیقیان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین گیم خارجی کدام هستند؟
    معرفی به دوستان
    نام شما :
    ايميل شما :
    نام دوست شما:
    ايميل دوست شما:

    Powered by 20Tools
    پَ نَ پَ
    حقیقت......!
    ارتور شوپنهاورد در مورد حقیقت چنین میگوید:

    هر حقیقت از ۳مرحله میگذرد:

    ۱-ابتدا به مسخره گرفته میشود.


    ۲-سپس به شدت با ان مخالفت میشود.


    ۳-و در نهایت همه ادعا میکنند که ان یک چیز بدیهی و اشکار بوده است!


    ((در طول تاریخ همواره وقتی کسی روشنگری کرده با مخالفت و تمسخر و حتی توهین مواجه شده این تکرار رفتار جاهلان تاریخ است و حکایت وبلاگ ما هم چنین است......))

    آمار سایت
  • کل مطالب : 487
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1031
  • آی پی امروز : 203
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 307
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 533
  • بازدید ماه : 533
  • بازدید سال : 35,358
  • بازدید کلی : 335,961
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    مترجم سایت