loading...
چیز هایی که باید بدانید
بهراد خادم حقیقیان بازدید : 153 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)

سر چارلز اسپنسر چاپلین معروف به چارلی چاپلین در 16 آپریل 1889 در لندن متولد شد. شهرت وی به خاطر فیلمهای كمدی می‌باشد كه در عصر فیلمهای صامت با استفاده از پانتومیم و دلقك بازی ساخته است. او یكی از مشهورترین ستارگان فیلم دنیا قبل از جنگ جهانی اول می‌باشد. مشهورترین شخصیتی كه بازی كرده است شخصیت فیلم "ولگرد" می‌باشد. موسیقی متن فیلمهایش را خود می‌ساخت و در سال 1919 موسس و بنیانگذار همكار هنرمندان آمریكایی بود. چاپلین بشدت تحت تاثیر كار كمدین فیلم صامت فرانسوی مكس لیندر بود. در سال1999 موسسه آمریكایی فیلم در رنكینگ خود او را به عنوان دهمین اسطوره مرد سینما در همه زمانها قرار داد. به گفته نمایشنامه نویس مشهور ایرلندی جرج برنارد شاو چاپلین تنها ستاره ای است كه صنعت سینما به خود دیده است. در این مقاله به ذكر 10 حقیقت جالب درباره زندگی وی می‌پردازیم:

.
.
.
.
.
.
.
به ادامه ی مطلب بروید!
بهراد خادم حقیقیان بازدید : 137 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)

Treyarch موتور گرافیکی خود را مورد بررسی قرار داده، به همین دلیل نسخه PC این بازی از تکنولوژی DirectX 11 استفاده میکند.

Mark Lamia سرپرست این استودیو اعلام کرد:
ما موتور گرافیکیمون رو دوباره سازی کردیم تا بتونه از قدرت و برتری های DirectX 11 استفاده کنه. ما روی گرافیک بازی کار کردیم، Black Ops 2 روی PC فوق العاده و شگفت انگیزه.

وی همچنین اعلام کرد که Treyarch یک تیم مخصوص و ثابت دارد، تیمی که حتی بر روی نسخه های PC بازی های World at War و نسخه اول Black Ops نیز کار کرده اند.

او ادامه داد:
این موضوع خیلی برای ما مهمه، ما مدتی روی این موضوع کار کردیم که کسی موقع آنلاین بازی کردن نتونه از کد های تقلب استفاده کنه و حس بازی رو از بین ببره.

Call of Duty: Black Ops 2 در ماه نوامبر بر روی PC, PlayStation 3 و Xbox 360 عرضه میشود.

بهراد خادم حقیقیان بازدید : 104 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)

تحقیقات جدیدی از سوی موسسه Business Software Alliance نشان میدهد که 57% از دارندگان PC از نسخه های کرک شده و غیر قانونی نرم افزار ها استفاده میکنند (توجه کنید که گیم ها هم نوعی نرم افزار هستند).این آمار بر اساس یک نظر سنجی بدست آمده است.

بر اساس این تحقیقات مبلغی بالغ بر 63.4 بیلیون دلار از نرم افزار ها در سال 2011 بصورت غیر قانونی کرک شده و در دسترس سایرین قرار گرفته اند که این آمار در مقایسه با سال قبل از آن (2010) جهش قابل توجهی دارد. کرک غیر قانونی نرم افزار ها در سال 2010 مبلغی بالغ بر 58.8 بیلیون دلار ضرر را به همراه داشته است و کشور های منتشر کننده این محصولات غیرقاونونی علل خصوص چین، هنوز هم به این کار ادامه میدهند.
بهراد خادم حقیقیان بازدید : 104 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)
یاسر بختیاری در ۳۰ خرداد ۱۳۶۱ در تهران متولد شد او در سن ۱۶ سالگی ابتدا با گوش دادن به موسیقی رپ کار خود را آغاز کرد و این زمانی بود که پدرش از سفرهای تجاری اش از آلمان برگشت و برای او آخرین سی دی توپاک و سایر موسیقی های هیپ هاپ را آورد .....
.
.
.
.
.
به ادامه ی مطلب بروید!
بهراد خادم حقیقیان بازدید : 128 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)

حال و روز ما از دست اینترنت ایران!(FREE-ZONE.IR)
فرهنگستان زبان و ادب فارسی واژه‌های تازه‌ برای حوزه‌ رایانه‌ تصویب کرد و از متخصصان حوزه‌های علمی و فنی خواست برای توسعه زبان فارسی از این واژه‌ها استفاده و نظراتشان را اعلام کنند.


به گزارش خبرآنلاین، فرهنگستان زبان و ادب فارسی برای تعدادی از واژه‌های حوزهرایانه معادل‌های فارسی منتشر و اعلام کرد اگر کسی درباره این واژه‌ها نظر دارد می‌تواند از طریق نامه یا دورنگار (021-88642455) یا پیام‌نگار واژه‌گزینی (terminology@persianacademy) فرهنگستان را مطلع کند.

.

.

.

.

.

.

جدول را در ادامه ی مطلب ببینید

بهراد خادم حقیقیان بازدید : 125 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)
جکی چان1
جکی چان کارگردان و بازیگر فیلم‌های اکشن هنگ‌کنگی اعلام کرده خسته شده و دیگر در فیلم‌های اکشن حاضر نخواهد شد. به گزارش فارس جکی چان که در نشست خبری در کن شرکت کرده بود، گفت: بعد از ارائه بیش از 100 فیلم این تصمیم را نهایی کردم. وی با اشاره به دلیل این تصمیم خود افزود: این فیلم‌ها تلاش فیزیکی زیادی می‌خواهد اما الان واقعا احساس می‌کنم که خیلی خیلی خسته‌ام و دیگر جوان نیستم اما می‌توانم به مردم بگویم که ممکن است من را در دیگر کارهایی که اکشن نیست ببینند. چان کونگ سانگ مشهور به جکی چان سال گذشته موزه سینمایی خود را در مساحتی به طول 10 هزار متر مربع برپا کرد.
جکی چان2
بهراد خادم حقیقیان بازدید : 117 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)
Assassin’s Creed III در E3 امسال

سازندهگان بازی حتی بیشتر از گیمر ها مشتاق هستند تا شما ورژن دمو و قابل بازی این نسخه را در E3 2012 امتحان کنید . سازندگان بازی گفته اند که آن ها حتی بر روی نسخه ی تست که قرار است در E3 نمایش داده شود به شدت کار کرده اند.

خبر ها حاکی از آن است که همین دموی کوتاه، شش صحنه سینماتیک را در دل خود جای داده .

Assassin’s Creed III اواخر ماه اکتبر بر روی PC, PlayStation 3 و Xbox 360 و همچنین یک نسخه Wii U منتشر خواهد شد.

تعداد صفحات : 49

درباره ما
سلام. به وبلاگ من خوش اومدین.تو این وبلاگ قراره که به موضوع های مختلفی پرداخته بشه و اهداف سیاسی و از این جور چیزا نداره. در ضمن تو نظر سنجی های این وبلاگ شرکت کنید و نظرات با ارزشتون رو برای من بگذارید. ممنونم.امید وارم از این وبلاگ لذت ببرین. "دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست،اسراف محبت است." «دکتر علی شریعتی» بهراد خادم حقیقیان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین گیم خارجی کدام هستند؟
    معرفی به دوستان
    نام شما :
    ايميل شما :
    نام دوست شما:
    ايميل دوست شما:

    Powered by 20Tools
    پَ نَ پَ
    حقیقت......!
    ارتور شوپنهاورد در مورد حقیقت چنین میگوید:

    هر حقیقت از ۳مرحله میگذرد:

    ۱-ابتدا به مسخره گرفته میشود.


    ۲-سپس به شدت با ان مخالفت میشود.


    ۳-و در نهایت همه ادعا میکنند که ان یک چیز بدیهی و اشکار بوده است!


    ((در طول تاریخ همواره وقتی کسی روشنگری کرده با مخالفت و تمسخر و حتی توهین مواجه شده این تکرار رفتار جاهلان تاریخ است و حکایت وبلاگ ما هم چنین است......))

    آمار سایت
  • کل مطالب : 487
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1031
  • آی پی امروز : 201
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 304
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 530
  • بازدید ماه : 530
  • بازدید سال : 35,355
  • بازدید کلی : 335,958
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    مترجم سایت